Tisdag 21 augusti

Jag vaknade upp hemma hos Lova och fick frukost och kaffe i solskenet på balkongen. Hon var också i flyttartagen, men vi gjorde upp om att ses mer innan jag försvinner till Stockholm. Sen åkte jag hem till Pennygången, en maratonresa på en dryg timme.

Där plockades det en hel del och när Klaus kom med bil och släp så kånkade vi återigen saker i trappor, den här gången Pennygångens ansamling av skräp och möbler som ingen av oss skulle ha. Tyvärr blev det en bäddsoffa över som måste fixas på lördag.

Städfirman som skulle ha hört av sig under dagen glömde bort det och kom sen med ett förhållandevis högt bud, så vi försökte förgäves få fatt i den första istället, men han hade lagt ner för dagen. Min största oro är att han nu avskrivit oss, men det får visa sig imorgon.

När allt detta var färdigt så tog vi oss till en kortkväll på Januarigatan, som var väldigt trevlig om än kort. Lite trist, men kanske lika bra med tanke på att vi har en massa jobb framför oss imorgon också. Själva kortgänget var idel muntra typer och jag fick träffa Per lite också. Skoj, skoj!

Kommentarer
Postat av: Gwellmyn

Kan man ha två 20:e augusti på samma år? =P

2007-08-22 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0