Fredag 13 juli

Jag mötte upp Björn vid Fridhemsplan och gick och kollade på andrahandlägenheten med regnskogsduschen. Det kan vara så att jag blivit lite bortskämd med polerade försäljningsobjekt, men den tedde sig mörk och konstig. Dessutom var ägerinnan min absoluta motpol och hon skelade på mitt andra öga så vi kunde aldrig riktigt se varandra i ögonen. Det hävdades att det fanns andra spekulanter som kunde tänka sig att flytta in med en gång och det kan inte jag, så den får gå till historien som ett dåligt objekt.

Därefter åkte vi till Vårberg, där Göran, Micke och Malin redan hade börjat med maten. Vi drack rödvin, käkade lasagne och pratade en massa. Sen tog jag bussen hem, vid halv tre-snåret. Nattbussen från Vårberg är en speciell upplevelse som jag överlevde med hjälp av tetriset på min mobiltelefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0