Måndag 30 juli

Just i dag så tittade jag inte på nätet innan jag gick till jobbet och just i dag så hade det hänt stora grejer. Ingmar Bergman hade dött och det var full rull hela dagen. Inte bara i svenska medier heller utan i hela världen; det finns ganska få svenskar som är så kända att det blir globala toppnyheter när de går ur tiden. Det är spännande att jobba när det händer saker, men det är också svårt när det är många kockar i samma soppa.

Jag hann med att i varierande utsträckning prata lite med Karin, Hoppe, Anders och Lena på telefon under kvällens lopp. De sista två var ute och svirade och upprätthöll en lång tradition av att ringa när de är ute och har roligt, medan jag ofelbart jobbade och slet. Får ta igen detta när jag åker till Göteborg snart.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kom på att jag lovade ge dig adressen till min blogg, även om jag inte
orkar skriva i den så ofta som jag egentligen skulle vilja .

2007-08-20 @ 01:19:57
URL: http://eldfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0