Lördag 10 november

Idag var det uppryckning, räfts och rättartning. Jag kom upp i tid, kom till jobbet och tog tag i mina arbetsuppgifter med beslutsamhet. På måndag ska jag gå och klippa mig och beställa tid på vårdcentralen för den jämrans migränen. Så! Ordning och reda.

Det är konstigt, men även dagar när det inte händer något i världen så har man fullt upp att göra på en redaktion. Kanske till och med mer. Min vagt pedanta sida uppskattar när saker är överblickbara, som nu, när man kan sitta och lägga pussel med sina artiklar, bilder och grafiker, men sen har jag en annan sida som hellre vill ha tempot och nyhetspulsen.

Vi hade en del läsarreaktioner idag på olika saker, varav en del högst relevanta och andra sisådär. Det var en kille som skrev ett föraktfullt mail med rasistiska anmärkningar om en av nyhetshändelserna. Det är klart orättvist att man inte kan välja bort konsumenter. "Hej Robert, jag vill inte ha dig som läsare." Lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0