Lördag 13 oktober

Uschliga dag. Jag var trött och oengagerad hela dagen på jobbet och när jag sen skulle hitta syster och vännerna på stan så hade de landat på MacDonalds med avsikt att bege sig hemåt. Det är surt att jobba när det kolliderar med socialt umgänge.

Det enda skojiga var att Sverige slog Liechtenstein i fotboll, men det var ju högst väntat. Expressen körde dock på med krigsformat på rubrikerna. Jag undrar hur deras sida kommer att se ut när Sverige väl går vidare eller om de skulle ta medalj. Om man skjuter mygg med älgstudsare, vad ska man då använda när det kommer elefanter, som det heter.

Jag har fått input från en läsare som tror att det är min matlista som är det stående inslaget varje dag, så jag har beslutat mig för att lägga till en disclaimer. Personligen har jag nämligen inget trängande behov av att föreviga min ämnesomsättning.

Saras "jag är vad jag äter!" (min syster Saras matintag under en dag):

Frukost: En halv grapefrukt, ett ägg, en macka med ost, skinka, groddar och tomat
En kopp kaffe
En banan
Lunch: Nudlar, köttfärssås, brieost och groddar
Två glas vin och en päronsplit
Kvällsmat: MacChicken med sidesallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0