Måndag 1 oktober

När jag kom till jobbet idag så hann jag inte ta många steg innanför dörren förrän jag blev medsvept på ett möte med några chefer inklusive den allra högsta chefen. Har inte sett mycket alls av honom förrän nu. Det första som hände var att han ville veta vilka vi (mötesdeltagarna) var och vad vi hade gjort innan, vilket gav något av en jobbintervjukänsla. Resten av mötet var bra, vi fick ge lite synpunkter på hur det funkade och pratade publicistiska spörsmål på nätet.

Clas hade kommit tillbaka från sitt äventyr i Tyskland, men skulle inte jobba kvällspasset med mig. Han har bytt till något slags skiftande dag- och kvällstjänst, så jag fick återigen en ny jobbkompis på stolen bredvid. Hon hette Erika och det gick fint, förutom att tekniken som vanligt krånglar när man ska logga in på en ny dator.

Pratade en stund med mormor när jag var i affären och lite med Sara när jag kom hem innan hon gick och la sig.

Saras "jag är vad jag äter!":

Frukost: Proviva Mango, en macka med leverpastej och saltgurka och en macka med ägg och kaviar
Lunch: Sallad (tonfisk, mozarella, röd lök, gurka, ett ägg) med hemgjord skagenröra
En kopp te
Middag: Spaghetti och köttfärssås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0