Måndag 8 oktober

Väl utsövd tog jag mig till Sergels torg för att möta mamma. Hon tyckte att det var jobbigt att stå och vänta och gick vist in i en klädbutik istället. Vi shoppade kläder åt mor och billiga smycken åt mig i några timmar. Detta tog klart musten ur båda, men som tur var hade Sara, likt en tevekock, förberett mat hemmavid. Så vi kom hem till dukat bord, med god middag och godisefterrätt. Vi satt och pratade en stund, och sen ville mamma tillbaka till konferenshotellet i Sickla eftersom själv kursen fortsatte även imorgon. De hade pratat sekretess och andra kuratorgrejer, verkade ha varit en bra kurs.

Saras "jag är vad jag äter!":

Frukost: Äggröra med skinka
En Gainomax
Lunch:
Nudlar och cocktailkorv
Middag: Fläskfilé med ugnsstekt potatis och morot, med bearnaisesås och sallad
Glass med hallonsås och tuttifruttikulor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0