Tisdag 2 oktober

Vi har fått en halvtimmes påslag på arbetstiden, men däremot har jag under den perioden inte tillgång till någon dator, vilket är lite väsentligt. Jag spenderade den halvtimmen med att få koll på läget, hämta kaffe och hälsa på Hanna uppe på Kulturen. Hon hade flyttat i helgen och tillstod att det var precis så besvärligt som jag hade sagt.

Det var en bra dag på jobbet; mest för att vi lyckades vara produktiva, med i leken och ombytliga. Det är lite knäppt, men när arbetsflödet är bra så blir jag på gott humör. Allt känns som att det klickar.

När jag kom hem så lyckades jag återerövra Internet igen och skriver nu från min egen dator. Har inte den blekaste om hur jag gjorde; det kändes som att jag gick igenom varenda felsökning och tryckte på varje knapp bland modem, portar och nätverkskonfigureringar, men till slut hostade det igång.

Sara har varit och jobbat lite på boendet i Sollentuna och det lät som att det varit kul. Hon lämnade även över dagens Saras "jag är vad jag äter!":

Frukost: Äggröra, kalkon, en leverpastejmacka med saltgurka
Lunch: Potatis, sås och kyckling med fänkål, paprika och lök
En kopp kaffe och två skivor vetebröd
Middag: Köttfärssås och två rostade mackor med ost
(Under dagen har jag även ätit rätt många Extra drops.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0