Tisdag 30 oktober

Idag var dagen då jag fick koll på alla datum och tider.

Den 19:e november ska vi ha konferens och den 19:e december blir jag jullovsledig. Sen fyller Sara år på torsdag och Lova kommer på fredag. Det finns dessutom inplanerad jobböl i november och ett eventuellt besök i december att fylla i kalendern med. Innan Göteborgsresan var jag lite blassé över alla planer eftersom de var i den sk framtiden. Nu är de bakom hörnet och det börjar bli dags att lägga upp loppet på något slugt sätt.

Så dagen ägnades åt att telefonera runt och skaffa sig översikt. I övrigt var jag mycket trött och lite grubblig. När jag kom hem fick Sara ta hand om den saken och vi ägnade lite tid åt att reda ut begreppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0