Torsdag 18 oktober

Ännu en välbalanserad ledighet till ända. Jag hade folk över på onsdagen och det var väldigt skoj. Björn kom tidigt, efter jobbet som ligger alldeles i närheten, och vi gick och handlade, fikade och pratade moralfilosofi. Det är lite svårt när man har så udda lediga dagar, men folk kunde och stannade länge. Tänkte att det var lika bra eftersom det dröjer så tills nästa gång. Dagen därpå var det inte fullt lika piggt, men Tobias kom över och plockade med mig till spelsessionen i Skogås, vilket var bra, för det fick fart på städandet och mig.

Vi plockade upp Tomas på T-centralen och köpte mat vilket blev pastasås och fetaost. Sara har inte lämnat någon "jag är vad jag äter!" så jag puttar in lite av mitt, som inte är fullt lika spännande. Sen hade vi en alldeles utmärkt kväll och kom med alla våra pendeltåg och tunnelbanor hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0