Måndag 17 september

Jag mötte Tomas på Centralen för att gå och hämta Sara från tåget. Vi åkte hem med alla hennes grejer, drack kaffe, pratade med Tomas och lunchade. Det blev en snabb genomgång av en ny rollkaraktär som kanske kan spelas lite längre fram. Jag har tyvärr inte alltför mycket tid att lägga på min egentligen främsta hobby, men det är bara att hoppas på att det tajmar. Skulle verkligen vara skoj att komma igång med nåt igen.

När Tomas hade åkt så möblerade jag och Sara om lägenheten, skapade plats för hennes saker och fick undan en massa av det krafs som låg kvar framme sen flytten. Sen åkte vi och kollade var hon skulle på arbetsintervju imorgon, vilket bara är tjugo minuters gångväg härifrån. På hemvägen stannade vi först till för att käka och sedan hos Katta på Pressbyrån vid Fridhemsplan.

Nu ska vi försöka synka ihop våra respektive dygnsrytmer; vilket vill säga att Sara ska lägga sig och jag ska försöka vara tyst av mig. Det omvända kommer att prövas imorgon när hon vaknar och jag sover.

Kommentarer
Postat av: Gwellmyn

Var har hon sökt jobb någonstans?

2007-09-18 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0