Onsdag 19 september

Sov länge och gick upp sent. Efter att Sara hade gått till jobbet kom Tobias och Göran förbi och fikade, varpå vi bestämde oss för att gå ut på kvällen. Göran gick hem för att laga pannkakor, men jag och Tobias åkte till Medborgarplatsen och gick på McDonalds. Sen möttes vi upp på Underbara bar, som tyvärr, för aftonen hade livemusik; ett något spretigt coverband som spelade Leonard Cohen och Bruce Springsteen av alla saker.

Tomas och Malin slöt upp och vi var där tills det stängde. Sen skaffade vi nattamat till Göran och Malin som åkte hem, medan jag och Tomas ninjade oss in på ett fortfarande öppet Kvarnen. Mycket trevlig kväll. Sara sov när jag kom hem.

Men, hon lämnade i alla fall dagens avsnitt av Saras "jag är vad jag äter!":

Frukost:
Fil med Allbran, två leverpastejmackor
En kopp kaffe
Lunch: Pasta, köttbullar och champinjoner
En banan
Fyra skinkmackor
Middag: Nudlar, tonfisk, chilioliver, fetaost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0