Söndag 16 september

I dag när jag kom till jobbet var både Clas och Andreas sjuka, vilket ett ögonblick gjorde mig klart oroad att det skulle bli en besvärlig kväll. Dock hade de fixat inhoppare på båda platserna, så det gick bra. Det som inte var så trevligt med den här kvällen var dock den flygplanskrasch som inträffade i Thailand.

Att sitta och titta på ocensurerade bilder från en olycka gör en ganska illa till mods. Det gör även själva historien; om anhöriga som måste underrättas, närgångna beskrivningar och att man vet vad de omkomna heter. Det här jobbet innehåller så många bitar; båda bra och dåliga. Det här är det dåliga.

När jag kom hem så åt jag mat och plockade lite i lägenheten. Imorgon är jag ledig och ska åka och hämta Sara vid tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0