Söndag 13 april

Spelkvällen hos Tobias blev bra. Vi började med lite Wii-bowling, middag och en blandad kompott spel. Jag var utschasad och somnade i soffan och på nattbussen hem.

På lördagen var det Danis kombinerade födelsedagskalas och inflyttningsfest i Sätra. Det var en riktig pangtillställning, med massa nytt folk som bestod av Danis olika förgreningar av vänner. Det var i tvärsnitt skånebor, politiskt likasinnade, delar av nåt de kallade Freud-gruppen, Danis lillebror och vi. Själv bidrog jag med Julian och Micke, min gamla granne från Ålgården, och de verkade ha trevligt. Det går ganska bra att bonda när man väl hittar lite gemensamma punkter, det visade sig att Micke kände nån som Ove också kände och jag hittade en Kina-resenär i köket. Sen spinner det på liksom.

Vi stannade till sent och åkte nattbussen in till stan ihop några stycken. Jag valde bort att handla mat på SevenEleven för att komma på rätt buss hem, något som jag kan ångra lite så här i efterhand. Hade ett skralt kylskåp och fick lov att masa mig ut på söndagen för att fylla på förråden istället. Imorgon börjar jobbveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0