Tisdag 5 februari

Igår hade jag planerat att bege mig utanför hemmets väggar och gå på estradpoesi på Söder, för att odla lite fritidsintressen. Men det var såpass många av vännerna som var lediga, så vi samlades istället hos mig och fixade lite med spel istället. Det var nog ganska bra för jag kände mig fortfarande inte riktigt bra. Vi åt semlor och höll på ett bra tag.

Även idag var det spel och jag insåg att jag inte hade tillräckligt i kylskåpet så jag begav mig för att handla, samtidigt som Göran och Björn dök upp vid min dörr. Dålig tajming av mig, men som tur var går det fort att gå tillbaka från Fridhemsplan. Vi åt ris och korv stroganoff och spelade hela kvällen och en liten bit in på natten. Mycket skoj och väldigt givande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0