Fredag 23 november

I dag tog jag ledigt från allt. Sara gick och jobbade och jag fick lägenheten helt för mig själv. Jag åt frukost, laddade hem en massa podradio och passade på att gå ner till Fridhemsplan för att fylla på förråden med små vardagssaker som tagit slut. Det långa passet i det snurrande schemat är 105 timmar på två veckor, vilket ger en ganska matt känsla när man går av.

Sara har varit en ängel och skött om lägenheten, så det fanns trivsamt lite praktiska göromål att ta tag i. Det lämnade fältet öppet för lite kvalitetsslappande. Jag gjorde riktig mat, sån som består av mer än tre komponenter och som tar lång tid att göra. Sen gjorde jag kaffe, läste tidningen, hasade runt i tofflor och tittade på tecknat. Inte så produktiv dag, men det var bra gôtt!

Sen prövade jag för första gången att färga håret på egen hand. Det är lite obehagligt när halva pappret är varningstexter på fem språk. Men det gick fint och nu har jag en nyans rödare hår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fridhemsplan is the shit

2007-11-24 @ 04:33:27
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Modey

Helt klart!

2007-11-27 @ 03:44:34
URL: http://modey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0