Fredag 5 juli

Jag hade supereffektiva dagen på torsdagen. Frysen är avfrostad, ny mat inhandlad. Jag fick tvättat, dammsugit, städat, diskat och till och med en tid hos tandläkaren. En liten nesa var att jag, i min städmani, lyckades ha ner hörlurarna till datorn på golvet så att ena lurens koppartrådar gick av och jag nu bara har ljud ett öra. Det är faktiskt mer enerverande än man kan tro, så det blir till att köpa nya helt enkelt.

På fredagen hade jag Tomas, Björn, Göran, Sofia och Micke över på spel. Det var folkfyllt och roligt. Jag var i episoder utspelad, men det gav å andra sidan en chans att skriva ikapp på karaktären. Göran var kvar länge och pratade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0