Måndag 23 juni

Planen för dagen var att dra ihop folk och ha nånslags samkväm med mat och vin, men Sara ställde in och då snickrade vi raskt om till mat och brädspel. Det var en bra plan. Jag knallade ner till Fridhemsplan för att fylla på förråden och beslutade mig för den gamla funktionella maträtten hamburgare. Den visade sig gå hem hos pojkarna och vi ägnade kvällen åt ett kul parti Britannia.

Pappa ringde och undrade om migränmediciner eftersom mamma fått akut huvudvärk. Stackars mamsan. Jag kunde dessvärre inte vara till större hjälp eftersom inte jag heller visste vilken medicin det kunde röra sig om.

Tomas stannade kvar efter spelet och hängde lite. Det var skönt att få bluddra av sig lite och ha en fellow nattsuddare att hänga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0