Första dagen

Haha, testade att googla på mina rubriker – jag har då aldrig blivit så återpublicerad på en och samma dag. Kanske 70-80 träffar på tre artiklar. Alla telegrammen går ju ut automatiskt till en mängd mindre tidningar och in i flödet i storstadstidningarna. Inte mina skarpaste alster, men så var det ju första dagen:

Israelisk journalist spionanklagad
Dödstalen stiger i Polen
Stor nedgång i barnadödlighet

I all övrighet var det högakademiskt, knastertorrt och svårt på redaktionen. Härligt!

Kommentarer
Postat av: lovalova

AHH!! andra dagen gjord?? verkar som att du finner dig. dräpande rubriker. vasst. du gör succé! jag trycker frenetiskt på en like-knapp som saknas på blogspot. varför har dom ingen sån?? gilla gilla gilla! puss o kram.

2010-05-25 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0