Fredag 10 augusti

Eftersom pappa vaknade tidigare än jag så väckte han mig och jag fick flytta in i mitt rum igen. Sen åkte han och tittade på fler museer medan jag sov klart. När han kom tillbaka hann vi prata lite och gå och äta pizza på den lokala pizzerian. Sen drack vi kaffe hemma hos mig och just då så ringde min chef och sa att jag visst kunde få ledigt nästa pass. Det innebär lite otippat att jag har semester nu.

Jag bokade tåg till imorgon och gick ut med Björn och Malin. Behövde lite lugn och ro och sen lite umgänge. Det var rätt trevligt att vara ute med bara Malin först, vi får aldrig chansen att prata ordentligt i enrum annars. Först satt hon och jag på nån indisk restaurang vid Hornstull och sen förflyttade vi oss till Sjöhästen där Björn slöt upp när han slutat jobbet klockan 22. När vi skulle åka hem så tickade tunnelbanedisplayen förbi vårt tåg så Björn och Malin beslöt sig för att testa SL:s resegaranti och i och med detta så åkte vi taxi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0