Onsdag 5 december

Hade väldigt svårt att sova och vaknade därför grusig i ögonen och med en känsla av att vara försenad, trots att jag inte var det. På jobbet började dagen med avdelningsmöte, vilket numera har blivit ett något för stort möte för annat än information från cheferna och sporadiska diskussioner.

Man lär sig efterhand vad de andra i gruppen har för debattstil och även att jag själv har en karaktär i samtalet. Den personligheten dyker mest bara upp i gruppsamtal och låter som när jag skriver.

Mötet höll på så länge att jag missade nästa och kände mig kompasslös hela kvällen. Det gjorde dock ingenting för det var full fräs på nyhetsfronten med skottlossningar både på hemma- och bortaplan. Närmare bestämt i Skövde och på ett köpcentrum i Omaha.

Clas och jag åt lussebullar och sen gick jag hem. Köpte med mig lite mat och godis åt Sara som fortfarande är sjuk och hemmavarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0