Fredag 20 juli

Torsdagen var lite kämpig eftersom vi hade jobbat så sent dagen dessförinnan, men det var en ganska skön sorts trötthet, när man är lite vimsig och lite övertrött. Både Erik och Jimmy var likadana. Men vi fick en del creds för arbetet med ångexplosionen och det var i övrigt en ganska uppslupen stämning. Papprets arbetslag gick av sitt pass och det brukar högtidlighållas med fika, den här gången glass och bullar. Jag fick inte sitta stilla hela kaffestunden, eftersom det hände grejer i en mördarjakt som pågick.

Idag kom jag upp senare än planerat och har bara hunnit jobba mina tio timmar, kommit hem och ätit mat samt spelat ett geografispel, som Andreas på Sporten visade mig. Det går ut på att man ska pricka in städer och platser på en världskarta, vilket är mindre lätt under tidspress, men mycket skoj.

Kommentarer
Postat av: k-paw man

är det ett internetspel det där? i sådana fall har du en adress?
jag gillar geografi...

2007-07-22 @ 17:16:02
URL: http://kinapuffen.blogg.se
Postat av: Modey

Det är en "application" på facebook, så nu har jag hastigt och lustigt hamnat där. Skapa ett konto, så kan du sno grejen från min profil.

2007-07-22 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0