Söndag 22 juli

Det har varit Harry Potter-rush över världen och därmed också på tidningen. Så mycket att man blir något trött på hela saken, samt att jag hade en mardröm om att Harry Potter eldade upp mina taxikvitton. Efter denna bisarra start på dagen så pallrade jag mig till tidningen och pratade med Carro hela vägen dit. Hon hade blivit förkyld på ett lajv och jag hade svårt att höra vad hon sa, vilket inte hjälptes av att bussen från Hornstull kryllade med Hammarby-fans som sjöngskrek ramsor. Men det var skönt att få pratat länge.

Väl på jobbet var det segt så att det nästan blev tråkigt och jag fick Andreas att visa mer av funktionerna på facebook.com. Kul pill och när jag kom hem mitt i natten så satt jag länge och letade rätt på gamla klasskamrater och arvikabor. Somnade toksent.

Kommentarer
Postat av: k-paw man

vilken fantastisk mardröm! (om det nu finns något sådant).
Facebook finner jag lite läskigt... Alla som man någonsin velat glömma bort finns ju där likaså som ens vänner.

2007-07-23 @ 18:40:21
URL: http://kinapuffen.blogg.se
Postat av: Arktos

vilken intressant dröm. Men Harry blir man matt av, alltså hypen kring honom, inte själva böckerna.

2007-07-24 @ 10:18:04
URL: http://arktos.blogg.se
Postat av: Modey

Jag tyckte det var lite kul att pilla med, men å andra sidan så finns det så fruktansvärt många communities att man blir alldeles yr. Den här verkade dock innehålla folk jag känner.
Vad gäller mardrömmen så tror jag att mina drömmar består mest av vad som fanns i huvudet strax innan jag gick och la mig. Vilket gav en konstig kombination.

2007-07-30 @ 03:22:59
URL: http://modey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0