Söndag 29 juli

Jag sov i över tio timmar, vilket är mycket för mig. Det kändes bra och i dag har det varit väldigt harmoniskt. Till och med de mer stressande momenten på jobbet hade ingen större effekt på mitt upphöjda lugn. Irak vann asiatiska mästerskapen och det blev ett väldans liv världen över. Idrott förbrödrar, åtminstone tillfälligt.; fyra människor dog av avlossade glädjeskott i Bagdad. Symptomatiskt på något vis. Världen är för full av skjutvapen, är min enkla analys.

Jag lyckades ha en spilldag som resulterade i idel bekymmersamma fläckar. Nån som vet hur man får bort tusch?

Fick fatt i Sara nånstans kring matdags och pratade en massa om den senaste tidens utsvävningar. Hon är bra på att rationalisera och få med känslor också. Jag tror att småsyskon i slutändan får ett urval av sina äldres goda egenskaper. Jag undrar hur jag blivit om jag varit mellanbarn eller minsting. Antagligen lite mindre dogmatisk i mitt tänkande.

Kommentarer
Postat av: Arktos

betyder det att du menar att storesyskon är mer dogmatiska? Det kanske är sant...

2007-07-30 @ 18:53:28
URL: http://arktos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0