Torsdag 26 juli

Jag mötte Emil vid Telefonplan och åkte för att träffa David och Kalle vid Medborgarplatsen. Vi käkade på en av de gigantiska uteserveringarna där och jag fick äta en av de största pommes-frites-tallrikarna som jag nånsin sett. Sen gick vi till Vampire Lounge, ett fantastiskt ställe som låg hemligt till i en källarvåning med grottväggar, dunkel belysning och sims-möbler. Där drack vi drinkar tills stängningsdags och åkte taxi hem.

Björn följde med och vi pratade esoteriska saker tills det var dags för honom att ta nattbussen hem. En klart underhållande afton, som innehöll idel mer eller mindre smickrande uppenbarelser om min existens i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0