Måndag 29 oktober

Vaknade lite för tidigt, trots att jag var väldigt trött och gick till jobbet lite lagom vimsig. Mycket i skallen och lite allmänt överväldigad av Göteborgs-besöket. Fick en massa att göra, som vanligt första dagen på passet. Man är liksom i eller ur jobb-läget och det tar ett litet tag att ta sig tillbaka in i det.

Det var en massa blåljus-historier av varierande otäck grad, lite sport och en hel del papper att lägga ut. Fick pratat lite med mamma på telefon, vilket var bra eftersom jag blev tvungen att lägga på hastigt och lustigt dagen innan.

Ska försöka planera de närmaste dagarna. Lova kommer på besök i helgen, samtidigt som Sara fyller år och jag har helt tappat bort vad alla stockholmarna pysslar med. Får använda den där makalösa uppfinningen som gör att man kan kommunicera på håll, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: k-paw man

välkommen hem!

2007-10-30 @ 09:23:34
URL: http://kinapuffen.blogg.se
Postat av: Gwellmyn

På onsdag är det rollspel, på fredag kommer Anna hem (YAY!!!) och i helgen är det sci-fi mässa på Älvsjö mässan.

2007-10-30 @ 11:11:04
Postat av: Modey

Trevligt, trevligt! Jag ska tyvärr jobba på onsdag, så ni får klara er utan ert mc-proffs. :)

2007-10-31 @ 02:49:41
URL: http://modey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0