Söndag 7 oktober

Jag fick snooza ganska mycket och när jag väl gick upp så blev det smörgåstillverkning. Mamma och pappa hade varit på stan och blivit hungriga, så det blev mackor och fika och mamma fick vila på sängen medan jag och pappa pysslade med allt som skulle sättas upp på väggarna och skruvas ihop. Väggarna här ger ifrån sig ett rött damm så det ser rätt makabert ut när man borrar i dem.

Sen var pappa tvungen att åka hem till Värmland, vilket är en mastig bilresa på fem timmar. Mamma stannade kvar för att bege sig iväg på middag hos en målarkompis förr. (Min mor tog ett års tjänstledigt för att gå på konstlinjen på en folkhögskola för ett tag sen.)

Jag å min sida drog iväg till Skogås för en mycket underhållande spelkväll.

Saras "jag är vad jag äter!":

Frukost:
En Minimeal och proviva Mango
En banan
Lunch: En ost- och skinksallad
Middag: Spaghetti och köttfärssås och sallad
Kladdkaka med grädde
En kopp kaffe
Vindruvor
Macka med ost och tomat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0