Lördag 1 september

Vaknade i Carros stora säng och kände mig riktigt utsövd. Vi gick upp och käkade på en indisk restaurang på Frölunda torg. Jag åt lammfärsbiffar i någon slags mild sås med kryddor och har nu identifierat en smak som jag undrat länge vad det är och inte riktigt gillat; nämligen koriander. Men nu vet jag det till nästa gång.

Sen åkte jag och Carro till Gamlestan och spelade spel med Vegard och Josef. Senare på kvällen dök även Royne upp efter sitt jobb, precis när vi satt och hamrade på interaktiva bongo-trummor. Jag fick ett History of the World av Josef och var hur nöjd som helst. Till sist åkte vi taxi hem på morgonkvisten.

Kommentarer
Postat av: k-paw man

OH! history of the world har jag alltid velat pröva! det kan vi väl spela när jag kommer hem? snälla snälla!
eller.. är det typ en bok kanske? i sådana fall har jag gjort bort mig och ber ödmjukast om ursäkt

2007-09-02 @ 16:38:53
URL: http://kinapuffen.blogg.se
Postat av: Modey

Det är brädspelet och JA, det ska vi spela! :)

2007-09-02 @ 18:31:32
Postat av: Gwellmyn

Annars har jag ett ex hemma numera som är föreningens. Det är ett kul spel, förutom att det lider av en förbannelse som gör att det alltid är nybörjarna som vinner =)

2007-09-02 @ 19:59:30
URL: http://gwellmyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0