Onsdag 12 september

En klart inaktiv dag, med högt vätskeintag och en massa näsdroppar. Det börjar arta sig något, men jag har varit lomhörd och det ger alltid en lätt surrealistisk känsla. Jag fick ringa till Bonniers lönekontor och berätta för en telefonsvarare vad jag hette och mitt personnummer. Sen försökte jag leka med min dator, men fick lägga av lite nu och då för att jag var trött.

Har sorterat lite av alla utspridda saker; en flytt är liksom att vränga ut och in på sitt liv för att sedan, i den nya lägenheten, försöka göra processen baklänges. Har hittat lite trevliga gamla anteckningsblock och rumsterat runt bland omärkta CD-skivor.

Mormor ringde och överraskade mig med att det var min namnsdag, det var trevligt. Namnet Åsa har hoppat runt lite i almanackan så jag minns aldrig när det är. Fick pratat lite, men jag var lite för hostig för att det skulle bli någon långkörare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0