Söndag 30 september

Lördagen ägnades åt återhämtning efter gårdagens kalas och fri lek. Sara var på Värmdö och träffade nån gammal folkhögskolekompis, så jag hade lägenheten för mig själv.

På söndagen åkte jag ut till Tobias i Skogås och spelade spel hela dagen. Jag skulle ha träffat Greger för att lämna över nycklarna till Hägerstensåsen-lägenheten, men han ställde in, så vi får ta det i veckan,

Allt som allt, en  mycket välbalanserad ledighet, skulle jag säga. Träff med arbetskamraterna, eget kalas, egen vilotid, fick tvättat, handlat lite kläder för första gången på evigheter och fick spelat spel. Perfekt blandning!

Saras "jag är vad jag äter!":

Lördag

Frukost:
Två mackor med ost, skinka och skagenröra
En pizza (tomat, ost, skinka, fläskfilé, champinjoner och lök)

Söndag

Frukost:
Råggröt, knäckebröd med ost och kaffe
Lunch: Omelett med kalkon och sås
Proviva Mango
Middag: Bakad potatis, en halv kyckling och egen skagenröra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0