Tisdag 11 september

Följde Sara till tåget och hävdade lite för dristigt att jag skulle gå en sväng på stan, men en stor förkylning lade krokben för den planen. Jag tog mig till Apoteket och inhandlade lite motmedel. På eftermiddagen försökte jag få tag på chefen på jobbet för att meddela att jag inte skulle komma imorgon och fick så småningom tag på henne via mail.

Det känns lite märkligt att än idag känna sig skuldmedveten när man ska sjukanmäla sig, som om man var liten och gick i skolan. Men jag är inte liten och jag har inte varit sjukskriven en dag på det här jobbet hittills, så känslan gick snabbt över.

Det gjorde dock inte förkylningen. Har varit lomhörd, täppt, hostig och haft ont i kroppen. Det är helt värdelöst att vara sjuk.

Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på dig gumman! Har åkt på en släng förkylning jag med. *kram*

2007-09-12 @ 03:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0