Tisdag 25 september

Mitt Internet har lämnat mig och flyttat till Saras dator, trots idoga försök att få det att komma tillbaka. Jag gjorde min sista dag på passet och det var tungrott. Sara fick hoppa in på sitt timvikariat idag och ska på en intervju för en halvtidstjänst imorgon. Vi har mest ätit, sovit och jobbat med andra ord.

Jag har blivit inbokad av mitt jobb att gå på en dags utbildning i bildjournalistik den 16 oktober. Har aldrig blivit fortbildad förut så det känns nytt och lite fånigt. Det som jag skulle vilja är att få åka på konferens, vilket kan bli aktuellt i och med att nya organisationen ska kicka igång.

Har planerat helgen lite och fått med mig lite folk i detta. Som det ser ut nu ska vi vara här på fredag och gå ut när klockan blir för mycket för att spela musik och väsnas i huset, vilket enligt den lilla foldern som jag hittade i ett av skåpen vid inflyttningen inträffar senast klockan 23.

Sara har i varje fall gjort bakgrundsarbetet till sin "jag är vad jag äter!":

Måndag

Frukost: En leverpastejmacka med saltgurka, en ost- och skinkmacka med tomat, ett glas proviva med Päron- och kiwismak och ett ägg
En kopp kaffe och mörk choklad
Lunch: Pastasallad och korv
Middag: Köttfärssås och spaghetti

Tisdag

Frukost: Två leverpastejsmackor med saltgurka och ett ägg
En banan
Lunch: Spaghetti och köttfärssås
En mandarin
Ett helt paket Extra drops med päronsmak (inte helt bra för magen att göra så, meddelar Sara)
En kopp te
En kexchoklad

Kommentarer
Postat av: Gwellmyn

Äter den människan inget annat än Spagetti och Köttfärssås till lunch?

2007-09-26 @ 14:44:01
Postat av: Modey

Man kan väl säga som så här... Det är hennes favoritmat.

2007-09-28 @ 00:24:36
URL: http://modey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0