Tisdagen 18 september

Idag har jag varit inne hela dagen. Sara stack iväg på sin arbetsintervju för ett gruppboende på Kungsholmen och det gick vägen. Nu ska hon jobba där och bo hos mig. Vid hemkomsten lagade jag lunch åt henne och lyssnade på hur det gått.

Sen skulle Sara tillbaka dit för att fika med personalen på kvällen och då var min tanke att haka på brädspelsgänget, men just den här dagen beslutade sig de för att åka ut till Bagarmossen. Vi bokade in lite happenings längre fram istället som kan bli bra.

Till kvällsmaten passade vi på att testa gasugnen. Klar Hans och Greta-varning på den företeelsen, men det funkade i alla fall.

Sara ville vara med i bloggen eftersom hon nu är en väl integrerad del av min vardag. Här är Saras återkommande inslag "jag är vad jag äter!":

Detta har Sara ätit idag.

Frukost: En kopp te och två äggmackor
En kopp kaffe och lite nötter
En kopp kaffe på jobbet
Middag: Potatis, spenat och torskcrispy, ett glas mjölk till
En halv Twix
En kopp te och rulltårtebit på jobbet
Kvällsmat: Varma mackor och tre glas "juice"

Kommentarer
Postat av: k-paw man

man blir ju onekligen lite nyfiken på varför juice är skrivet med ""-tecken. Det blir ju en stilla undran om det var en äcklig juice, eller om det var något som var som juice men inte var juice ändå...

2007-09-19 @ 13:28:20
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0