Torsdag 13 september

Idag funderade jag på om jag skulle ringa jobbet för att spika att jag inte skulle komma förrän imorgon. Då ringde Nina, personaldamen, och hörde sig för. Kändes bra att få en massa muntra krya-på-dig och inte bara radiotystnad som det varit hittills.

Jag vågade mig ut i höstkylan för att handla lite på Daglivs och märkte att jag inte riktigt är med i matchen än. Blev trött och fick åka buss uppför backen. Sen tillverkade jag riktig mat, som tyvärr inte föll så bra ut; en förvirrad korvröra med för mycket vitlök och grötigt ris till. Usch, måste verkligen öva upp matlagningsfärdigheterna igen.

Kommunicerade lite med mamma över telefon och lite med bröderna Heimdal över Googletalk, samt har joxat en del med datorn. Hittade en lustig hemsida också: Face of the Future!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0