Torsdag 6 september

Göran kom över och vi drack kaffe på taket, under diskussioner om gammalt och nytt. Det var lite sol och inte så farligt kallt. Vi baxade upp lite lådor och väskor på vinden och jag fick in mina sista grejer i lägenhetens skrymslen. De ringde från Ikea och bokade tid för sofföverlämning på måndag.

Sen begav vi oss ner till Fridhemsplan där jag storhandlade på Daglivs, den sjukt välsorterade och rymliga matbutiken. Dels var det för att jag inte har hunnit få hem så värst mycket och dels för att syster Sara skulle komma på besök.

Efter en dyslektisk miss så kom hon först vid 22-tiden, varpå vi åkte hem, pratade en massa och drack vin. Skönt att ha familj omkring sig och imorgon ska vi göra stan osäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0