Söndag 3 februari

Nu har jag varit sjuk sen i torsdags. Förbenat tråkigt tillstånd och jag började känna mig som killen i Trainspotting redan efter nån dag. Jag har ingen teve, av eget val, men nu hade det inte suttit helt fel med en.

Jag hade inte hunnit handla innan sjukperioden så kylskåpet blev allt skralare. Till slut gick ingredienserna helt enkelt inte att sätta samman till nåt vettigt. Bröd och pasta tog slut och allt som kvarstod var jordgubbssaft, inlagd gurka och kaviar. Igår masade jag mig ner till Fridhemsplan och handlade, något som sammanföll med plötsligt temperaturfall och snöyra. Efter dagar i sjukbädd har man lite darrig till att börja med så det var ett riktigt äventyr.

Idag har jag lagat ordentlig mat och pratat med Malin på telefon, vilket piggade upp lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman. Kommer du ner till din födelsedag?

2008-02-06 @ 03:11:48
Postat av: Modey

Nej, mina föräldrar kommer upp den helgen så då är jag i Stockholm. Troligast är att jag kommer till GothCon.

2008-02-06 @ 04:40:57
URL: http://modey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0