Söndag 6 juli

Olle och Emma bodde granne med mig när jag hade lägenheten på Hägerstensåsen och på lördagen var det utflyttningsfest hos dem. Jag fick återbesöka kära gamla Bäckvägen, med sina hundra frisörsalonger och den lilla kiosken som kortläsaren aldrig funkar i. Tomas bjöd på finmiddag innan i sin mors lägenhet i tornet vid Medborgarplatsen på Söder. Det var väldigt gott och vi satt lite på balkongen och drack vin. Sån ska sommaren vara!

Hos Emma och Olle var det Guitar Hero och många ur umgängeskretsen var där, vilket var trevligt för det har varit lite för lite större tillställningar på det senaste. Vi körde på hela natten och tog taxi hem på morgonkvisten. Grymt roligt kalas, helt enkelt. På söndagen lånade vi åter Tomas mors lägenhet för att spela spel med Dani, Ove och Jocke. Viss trötthet, men det gav som det brukar en lätt fnissig stämning. Jag hann precis med min tunnelbana och kom hem i all ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0