Fredag 27 juni

I torsdags så städade jag upp inför den annalkande arbetsperioden och begav mig sen ut till Sara och Håvard i Edsberg. Vi käkade god mat, tittade på fotboll och pladdrade. Sen tog jag vägen om Tomas och stannade en stund där. Kände väl mest att jag ville ha ut det sista av den här semestern; det kommer dock en till i augusti.

I dag var det lite som att börja trampa i invanda fotspår, men det var rätt kul att komma tillbaka till jobbet och få göra någonting. Sommarvikarierna har gjort entré och det funkade fint. Jag pratade med en galning på tipstelefonen och det kändes också välbekant. Sommartorkan har satt in big time, för ingenting hände riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0