Onsdag 12 mars

Måndagen var inte så nyhetsintensiv, så jag hann prata lite med Erika som skulle åka till Costa Rica i tre veckor. Själv planerade jag lite inför min Göteborgs-resa. Inte fullt lika exotiskt, men desto roligare. Överlag gick de sista arbetsdagarna i planerandets tecken, eftersom jag nu blivit ledig lite längre, nämligen ända tills 26 mars.

Tisdagen omfattade lite stök på jobbet, både bra och dåligt. På den goda sidan fanns Lilly, min gamla kompis från när jag kom ny till tidningen, som hoppade in för Erika. Hon hade gjort en vända på Expressen och satt nu på en frilansbyrå. Jag kan verkligen sakna den opportuna miljö som var innan man fick fast jobb. Även om det var klart nötande på trygghetskänslan så fanns ändå det spännande inslaget att allt kan hända, man får testa på nya saker och man har möjligheten att byta om nåt känns saggigt.

Idag har jag tvättat, handlat, lagat ordentlig mat och städat. Ordning och reda.

Kommentarer
Postat av: Gwellmyn

När sticker du till Göteborg? Hinner du komma på Annas födelsedagskalas?

2008-03-13 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0