Söndag 18 maj

Jag som inte planerat ett dugg inför den här ledigheten och ändå blev det fullt upp. Tomas frågade om vi skulle spela på lördagen och vi var hos mig. Tomas hann med ett besök hos Sara och Håvard ute i Edsberg och jag fick sova ut ordentligt. Det blev hämtmat på den grekiska kolgrillen och spel hela natten lång. Det var så roligt så vi körde repris idag.

Jag trivs med att ha folk hemma, men det har inneburit att jag inte varit ute och rört på mig vidare mycket. Kanske lika bra ety det har varit regn och rusk utomhus. Imorgon ska vi åter vara hos mig, så det blev en riktig hemmaledighet.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Du kan du gå in på helgon o hjälpa mig lite då? Skickade ett sms om att din mail verkar hata mig, men du kanske inte fick det.

2008-05-22 @ 01:03:18
Postat av: Modey

Nu har jag kollat och svarat!

2008-05-22 @ 03:25:09
URL: http://modey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0