Alster

Av lite oklar anledning har jag börjat producera eget material på jobbet. Mest för att jag kände för omväxling. Men eftersom jag samtidigt ska sköta mitt hetsiga jobb så blir det inga långa drapor, skulle vara riktigt skoj att få lägga ner lite mer tid än ett förfluget ögonblick.

Här är några bitar:

Spökstad på auktion i Lettland

TV: "Glee" kommer till Japan

Området söder om Sahara hotas av svält i år

Och så min lilla obsession över vapentransaktioner:

Kinesisk ilska över amerikansk vapenaffär


Franrike säljer krigsfartyg till Ryssland

Har precis avslutat ett mycket långt och mycket jobbigt pass. Nu är det hög tid för lek och vila.



Kommentarer
Postat av: lova

cool cool!

2010-02-10 @ 13:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0